sobota, 15 marca 2014

Błękit w ciemnej kuchni

Kolejne szycie w ramach "Uwolnij tkaniny". Piękna bawełna w niebieskie róże to zasłonki kupione w SH jakieś 2 lata temu. Trzymałam ten materiał z myślą o sukience,jak już będę trochę mniejsza :-)
Wczoraj tak kroiłam te zasłonki że został jeszcze kawałek na prostą sukienkę.
Zdjęcia mało artystyczne, w rzeczywistości wygląda to naprawdę świetnie.




Wystarczyło materiału na proste zasłonki, obrus, kwiaty do wianka i fartuszek kuchenny.



Moja dieta
Dalej trzymam się diety, mojej diety:
-posiłki o określonych godzinach
-zero ciastek, cukierków,
-chleb b. rzadko
-bardzo często owsianka, kasza jaglana z jabłkami, koktajl z selera naciowego.
-obiad prawie normalny chociaż w mniejszej ilości
- kiełki i herbatki ziołowe
-ćwiczenia z M B
 Zdziwiłam się bo są niezłe efekty w cm. Oby tak dalej !

1 komentarz: