środa, 28 października 2015

Wspólne dzierganie i czytanie i ślubne pudełko na koperty

Jest pięknie na dworze, cudowne kolory liści, niebieskie niebo, ja na zwolnieniu lekarskim,dużo czasu.....
Postanowiłam wziąć  udział w fajnej akcji u Maknety. Muszę przyznać że jednoczesne dzierganie i czytanie jest trochę kłopotliwe ale że robótka w miarę prosta to daję radę.

Czytam "Wspomnienia w kolorze sepii" Anny.J. Szepielak. Akcja dzieje się jednocześnie w dwóch wątkach,historycznym i współczesnym. Refleksja jaka nasunęła mi się podczas czytania tej książki jest taka że tak mało wiemy o swoich przodkach.Nie mam tu na myśli faktów że tak powiem życiorysowych... Chodzi mi o uczucia, marzenia, wspomnienia np. dziadków. Niestety już tego nie naprawię....



A na drutach chusta z włóczki YarnArt Magic. Jeden moteczek już wyrobiony.

Miło mi było wykonać na zamówienie pudełko na koperty. Zamawiająca widziała takie pudło na ślubie mojej córki. Pojemnik solidny, wytrzyma wiele wypchanych kopert ;-)))






pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Jakież piękne pudełko! Ozdobiłas je fantastycznie, będzie nie tylko praktyczne, ale też pozostanie wspaniałą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Też myślę że to fajna pamiątka,pudełko może służyć jako pojemnik na pamiątki weselne.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. PUDEŁKO- zakochałam się, bo ja kocham pudła, pudełeczka.
    A chusta chyba będzie z cieniowanej włóczki, jeśli dobrze widzę?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny.
      Tak, chusta powstaje z cieniowanej włóczki.

      Usuń
  3. Swietne pudelko pieknie udekorowane. Pierwszy raz sie z takim spotykam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne pudelko pieknie udekorowane. Pierwszy raz sie z takim spotykam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny
    Pudełko to taki fajny gadżet dla młodej pary, przydatny pod kościołem na koperty z zawartością :-)
    Obecnie., w moich stronach nie ma ślubu bez takiego pudełka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń