piątek, 25 października 2013

Zielony komplet

Skończyłam zielony komplet dla mojej studentki, z dużego kłęba włóczki zostało jeszcze sporo... Na razie nie mam pomysłu na co go przerobić...
Brak mi dobrego aparatu fotograficznego, cyfrówka zepsuta a zdjęcia telefonem są takie sobie.
Nic dziwnego że moi modele są średnio zadowoleni.






Ściągacze -to inspiracja Zdzid.
Lepsze zdjęcia i na modelce może za tydzień.

       Postanowiłam dokumentować rozwój jednego z moich storczyków. Wyglądał biednie po upadku z parapetu- liście i korzenie połamane...Po przesadzeniu cudownie nabrał sił, wypuścił pęd kwiatowy i dwie szczepki.




Chciałabym przedstawiać go co tydzień, hmm, zobaczymy.

pozdrawiam





3 komentarze:

  1. Świetny komplecik, super kolor. Studentka na pewno się ucieszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneczka, witam i zapraszam do mnie :)))
    http://asjaknits.blogspot.de/2013/10/wyniki-jedwabnego-candy.html

    Gratuluję!!

    a komplecik cudny:))) i dynia ( bo to chyba dynia? ;) )) bardzo szczęśliwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. komplet piękny wiosenny energię ma ...

    OdpowiedzUsuń