sobota, 31 maja 2014

Na początku były serwetki, niewielkie bukieciki kwiatków na kropkowanym tle. Ozdobiłam tym motywem 2 słoiczki po kawie,oczywiście decu.




Jakie było moje zdziwienie gdy w sklepie na B. zobaczyłam lody w pudełku z motywem bardzo podobnym do mojej serwetki (lody bardzo dobre)


 Miałam w domu starą puszkę po cukierkach, pomyślałam że po przemianie mogła by służyć za pojemnik na nici.




 A to cały urobek decu z tą fajną serwetką.




Moja młodsza córka potrzebowała czegoś na parapetówkę. Pomyślałam że słoiki na kawę i herbatę są dobrym pomysłem.Wykorzystałam serwetkę ''malowaną'' jak stwierdziła moja córcia.




Dzisiaj zdjęć że ho,ho.
To może jeszcze ?
Ciągle pada...woda w rzece opadła trochę po ostatnich burzach ale stan jest jeszcze wysoki.




A tak to wyglądało przed ulewą.



pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz