wtorek, 3 września 2013

Obrazy decu


Tak sobie zrobiłam obrazy, piękne bukiety kwiatów... Wiadomo, serwetka jest kwadratowa a ramki miałam prostokątne. Musiałam domalować trochę tła. Nie widać może tego na zdjęciach ale fajnie mi to wyszło."Malowałam '' na gazie. Tylko te ramki,są jakieś mocno złote. Chyba trzeba coś z tym zrobić.






Dzisiaj są moje ostatnie urodziny  z 4 na początku, to jest nieprawdopodobne jak sobie o tym pomyślę...
Dostałam takie kwiaty,są piękne. Na zdjęciach tylko pojedyncze kwiaty,autorka zdjęć uznała że tak jest lepiej.


W sumie miły dzień miałam. Jeszcze chwila relaksu z szydełkiem i palulu.
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Spóźnione ale serdeczne 100 lat!!!
    Obrazki urocze, a rameczki trochę pobrudzić patyną lub bitumem i będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie masz z boku listy obserwatorów?
    Bez tego nie można obserwować Twojego Bloga:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  3. oj- wszystkiego najpiękniejszego, prawie moja rówieśnico. Zdrowia i pogody ducha...a życie dopiero się przed Tobą otwiera. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Też będę wpadać do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń