niedziela, 30 listopada 2014

Czapka nr 2 i radosne oczekiwanie

Wykonałam czapkę na drutach z włóczki wygranej kiedyś w candy  http://asjaknits.blogspot.com/2013/10/jedwabne-candy.html .
W poprzednim wcieleniu czapka była szaliczkiem  ale na moje potrzeby zmarżluchowe okazał się on za mało grzewczy. Czapka natomiast sprawuje się dobrze nawet przy dzisiejszych -6stopniach C.



Kolor najbardziej zbliżony na zdjęciu nr 1.


Dzisiaj pierwsza niedziela Adwentu , czas radosnego oczekiwania, czas koloru fioletowego.
Wykonałam prosty świecznik adwentowy. Podstawa to witki brzozowe, kilka szyszek, gwiazdki solno-piernikowe. U mnie dominuje w tym roku kolor srebrny.
Zapaliłam pierwszą świeczkę która symbolizuje pokój.



Gwiazdka to szczególny prezent z 2005 roku, wyhaftowany przez moją młodszą córkę (dziś studentkę)


Życzę wszystkim pięknego czasu Oczekiwania na Dzieciątko Boże, miłych wzruszeń, dobroci , życzliwości na co dzień i obecności Boga wśród nas.
pozdrawiam


1 komentarz: