piątek, 17 stycznia 2014

Decu nr 2

W ramach upiększania  i praktyczności w domu wykonałam 2 pudełka na proszki doprania. Proszek kupuję w dużych opakowaniach, do tej pory leżały sobie po prostu na podłodze. Przeszkadzały przy sprzątaniu,czasami proszek rozsypywał się... a teraz proszę bardzo:





Nie wiem jak odwrócić zdjęcie w Picasie :-(((


Skończyłam szaliczek z włóczki wygranej w candy jedwabne http://asjaknits.blogspot.com
. Bardzo fajnie robiło się z Manosa silk blend.Włóczka miła w dotyku, fajnie przesuwała się na drutach, mix ulubionych kolorów. To były miłe chwile.

Na zakończenie mój storczyk, kwitnie na potęgę, w tej chwili ma 20 kwiatów i dalej wypuszcza pąki.


pozdrawiam
czas na ćwiczenia :-)

2 komentarze:

  1. Jesteś wybitnie bliska mojemu sercu :). Decoupage to było moje zajęcie przez długi czas ale tak pięknie mi nie wychodziło, teraz szyję lalki, wprawiam się w robieniu im na drutach i szydełku ubranek i nadal potrafię tylko podstawowe wzorki :). Podziwiam i szaliczek i czapeczkę w kształcie muszelki - już widzę taką dla moich lalek ale nie mam pojęcia jak zrobić :). Zapraszam na mojego bloga w odwiedzimy - będzie mi bardzo miło gościć taką utalentowaną koleżankę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten szaliczek Ci wyszedł!
    i jak się nosi? mam nadzieję, że nie tylko zdobi ale i głaszcze ;)
    Błagam, doradź, co trzeba zrobić storczykowi, żeby rósł - przejęłam po koleżance, mam się zajmować a nie mam pojęcia co robić, i chyba skutecznie go morduję, choć nie chcę ...pomożesz?
    nie chwalę Twojego, bo tam skąd ja pochodzę to się kwiatów nie chwali, bo opadną... ;)

    OdpowiedzUsuń