środa, 19 czerwca 2013

Drobiazgi decu

Moje drobiazgi decu, zrobione dawno temu. Obecnie zupełny brak chęci do takich robótek...Praca, ogród zabierają mi siły...Po 12 godzinnej pracy tylko kąpiel, ciepła herbata i jak ja to nazywam ogłupianie się przed laptopem. Oglądam tylko obrazki, nawet nie chce mi się czytać..

Ale zmuszam się teraz do porządkowania przestrzeni obok mnie. Powoli zmieniam pewne elementy w moim domu aby jak najwygodniej w naszej niewielkiej przestrzeni.
Tak wygląda mój pojemnik na płyn do mycia naczyń. Zestaw łazienkowy, plastikowy, kupiony  w tamtym roku w B. Służy już nam od roku, trzyma się świetnie.Wiem że za dużo na nim kropek ale to specjalnie aby nie było  na nim widać śladów wody.

W tym roku na Wielkanoc, od króliczka dostaliśmy jako dodatek do prezentu zawieszki decu. Moja rola polegała tylko na ich wylakierowaniu .Doczepiłam tylko kółeczko i jest świetny brelok do kluczy. Nie ma mowy by zgubiły się w nawet dużej torbie.

No i zgubiły się mi gdzieś zdjęcia :-(
Resztę maluchów decu  pokarzę przy innej okazji.
Pozdrawiam


1 komentarz: